petek, 30. avgust 2013

ARTmarket in NAKIT

JA, se kar dogaja ...
... en dan malo več, drugi dan malo manj ...
... JAZ sem ZELO zadovoljna ...
... nisem pričakovala tolikšne všečnosti mojih izdelkov ...
... SUPER ... fantastičen občutek :-))
HVALA vsem, ki ste me obiskali
in VELIK Hvala tistim, ki ste tudi kaj kupili ♥♥♥

Še jutri ... od 17.h do 20.h
SE VIDIMO :-))

7 komentarjev:

  1. Živjo. Angelček brez kril je našel svoje mesto v naši kuhinji. Vse dobro ti želim in hvala, ker si si vzela čas za klepet.
    m

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooo sem vesela, da je "na mestu" :-))
      Hvala tebi za obisk in prijeten klepet! Ob priliki spet :-)

      Izbriši
  2. O,zelo lepo, lep kupček uhančkov!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni uhančki, težko se odločit za enega. Za obisk, pa malo daleč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Seveda če pa maš tko lep nakit in tudi vse ostalo ;) LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti si pa res ustvarjalna, Andreja! Čudovit nakit!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  6. A ni to fino, da je človek nagrajen za svoje izdelke (pa tudi če samo z ogledi in obiski). Ti privoščim, ker resnično delaš lepe in kvalitetne stvari (zveni pocukrano ampak mislim resno). Kar je res, je res. Vsa čast.Čao

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.