četrtek, 1. avgust 2013

Moške voščilnice

Že nekaj časa nazaj sta nastali ti dve voščilnici
za moški rojstni dan.
Sliko starinskega kolesa sem našla na netu in ga sprintala na bež papir. Dodala izrezano kolo s pomočjo šablone MarinneDesign, dve zeleni perlici in napis "vse najboljše", napisan na star šolski pisalni stroj.
 
Voščilnici prijavljam na naslednje izzive:
CuteCardThursday - anything goes
Crafts4Eternity - anything goes
ThePinkElephant - masculine
CraftyBoots - animals

Druga voščilnica pa je nastala za kmeta, ki je praznoval Abrahama. Luštna in zelo primerna digitalna štampiljka, ki je pobarvana z akvarelnimi barvicami. Napis "Nikoli nismo prestari za doseganje novih ciljev in novih sanj."  je Vladkin. Številko 50 sem sprintala in dodala kot broško.

Bodite lepo in hladite se v senčki :-))

13 komentarjev:

  1. Two lovely cards and very suitable for the men in your life. Thank you for sharing them with all of us at Crafty Boots Challenges.

    Dionne

    OdgovoriIzbriši
  2. Prva ima krasen vintage izgled in tale drugo je taka vesela in zabavna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovely cards, thanks for playing along at C4E this week
    Lviv
    Amanda

    OdgovoriIzbriši
  4. Gorgeous cards, thanks for sharing your creation with us at Crafts 4 eternity hugs x

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, kako je druga luštna... :). Všeč mi je zelena barva s katero si senčila okrog kravic. Poživi celotno voščilnico in pritegne pozornost. Kolesi pa si tudi dobro skombinirala!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi mene je druga navdušila-lušten motiv
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. Kravice so super prikupne :-) Lepa, nagajiva voščilnica za "mladeniča" mojih let :-)
    Voščilnica s kolesom pa je bolj resna in zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  8. Unikatni voščilnici, ni kaj. Vedno znova me navdušiš in navdihneš, da še jaz poskusim kaj novega!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Obe sta lepi. Pri prvi mi je všeč vintage stil, ki si ga uporabila, druga pa je zelo simpatična.

    OdgovoriIzbriši
  10. Awesome masculine creations. Love the vintage feel of the first with the old bicycle.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi meni je druga zelo simpatična. sicer pa sta obe lepi.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  12. Joj tale ta druga je pa res krasna! kako fina ideja! lp

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.