sobota, 3. avgust 2013

OSC Challenge # 237 - Keep it Simple

Prišla je sobota in pri OneStopCraftChallenge imamo nov izziv.
Tema ta teden je "ENOSTAVNO",
torej bomo izdelovali enostavne voščilnice in moja izgleda takole:
Sponzor: Fred She Said
Za tokratni izziv sem uporabila gerbero. Digitalno štampiljko sem printala 2x, na belo in rdečo lepenko. Stekleničko in steblo gerbere sem pobarvala z akvarelnimi barvicami in celoten motiv izrezala. Krog je izrezan s pomočjo šablone, napis "Vse najboljše" je Vladkin.
 
Ko sem se pripravljala na ta izziv sem namesto "Keep it Simple" prebrala "Keep it Smile" in naredila tole veselo voščilnico :-)))))))
Ko sem včeraj naložila sliko v interni blog, sem naslov prebrala prav in morala sem narediti novo voščilnico, kajti tale ni prav nič preprosta! Jaz pa sem se še spraševala, zakaj so ostale punce tokrat tako skromne, ajej :-)) Tudi ta deklica je digi štampiljka FredSheSaid.
Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
SketchAndStash - sketch + Birthday wishes
2sisters - anything goes
 
Pridružite se nam na izzivu in ustvarite nekaj preprostega :-))

15 komentarjev:

  1. Čudoviti voščilnici! Druga je res pričarala nasmeh na moja usta , super vesele barve ;)
    LP, Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. In tukaj se javlja svetovnii prvak v napačno prebranih navodilih :-) Dobro si rešila situacijo. Spodnja voščilnica je prav prisrča, zgornja pa zelo elegantna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni voščilnici, prva ima posebno eleganco, druga pa, prava navihanka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau, na hitro in super si rešila nastalo situacijo! Mi je prav včeš tale tvoja voščilnica "Keep it simple".
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  5. Gorgeous cards Andreja, love the first one and it's beautiful image and clean design.

    Have a wonderful weekend!

    Love
    Maarit

    OdgovoriIzbriši
  6. Res sta lepi! Za odtenek mi je bolj všeč prva, ker sem trenutno v minimalističnem obdobju :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudoviti,
    a prva je res nekaj posebnega
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo sta lepi obe! Pri drugi so tako lepe močne barve. lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Waw, tale prva je tako lepo elegantna. Druga pa je taka punčkasta in navihana :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super si rešila problem in naredila krasno simple voščilnico. Tudi druga je lepa in verjamem, da bo kmalu razveselila kakšno srečno slavljenko. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Še dobro, da včasih kaj narobe preberemo in tako nastane še kaj novega, čudovitega.

    OdgovoriIzbriši
  12. Pomota je včasih prav smešna in meni je izvabila nasmeh na ustnice.

    OdgovoriIzbriši
  13. Vcasih je prav fino, tudi ce se kaj narobe prebere :)) Sta tako nastali dve voscilnici in zagotovo ti obe prideta prav :)

    OdgovoriIzbriši
  14. This is gorgeous, I like the sweet image, Thanks for joining in with us at Sketch N Stash challenge, Good Luck.
    Kevin xx

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.