sobota, 10. avgust 2013

OSC Challenge # 238 - Pastel colours

Prišla je sobota in pri OneStopCraftChallenge imamo nov izziv.
Tema ta teden so PASTELNE  BARVE.
Sponzor: Ellephantastic
Za tokratni izziv sem izbrala digi štampiljko smešnega poročnega para, in sicer zato, ker je danes 10. avgust in danes imava obletnico :-)) Enajsto! Tudi sladica za današnji dan je bila.
Motiv sem pobarvala z Distress Inki in vodnim čopičem, izrezala srčke različnih velikosti in dodala šopek vrtnic. Napis "Čestitke za 1. obletnico" sem sprintala. Čestitka gre naprej, zato 1. obletnica. Moje barve so večinoma pastelno roza.
 
Ustvarjajte pastelno in se nam pridružite na izzivu :-))

19 komentarjev:

  1. Vrlo lijepa čestitka. Posebno mi se svidja motiv, i kombinacija srca.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uauu čudovita je!Čestitke za obletnico, mmhmhm mi smo tudi imeli za porabit macapone, a so se otroci odločili za tiramisu :-) Naslednjič poskusim tole tvojo pito narediti :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš lepa čestitka, srca su divna, tako je romantična... Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke tebi in tvojemu dragemu ob 11. obletnici, Andreja! Voščilnica je zelo lepa. Všeč mi je motiv in kako si razporedila srca različnih velikosti na voščilnici!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke tudi z moje strani. Voščilnica pa je zelo lepa, všeč mi je, kako si fajn razmetala srčke.

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj kako je čudovita, tile srčki se ji zelo lepo podajo. lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke ob 11. obletnici. Luštna voščilnica, sami srčki :) všeč mi je kako si dala šopek pod mašnico

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita pastelna romantika! Čestitke ob 11. obletnici !!!
    Lp, Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke ob obletnici! Čestitka pa je nekaj posebnega...vsepovsod sami srčki, super!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke ob vajini obletnici z željo da traja in traja . Voščilnici pa pastelno krasni.

    OdgovoriIzbriši
  11. Se pridružujem čestitkam za vajin praznik. Voščilnica mi je tako srčkasto simpatična. Krasno si jo naredila. Obožujem pastelne barve.

    OdgovoriIzbriši
  12. So pretty, Andreja.. Love the pink distress and the heart emboss
    Hugs
    Dewi

    OdgovoriIzbriši
  13. Cestitke za vajino obletnico. Na se veliko lepih skupnih let. Cestitka je tako simpaticno nezna.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitke za obletnico. Voščitka pa je rozasto lušna.

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo mi je všeč tale postavitev srčkov in cela voščilnica je krasna, nežna.
    Čestitke za obletnico:)

    OdgovoriIzbriši
  16. Kakšen fajn motiv, malo drugačen, bolj šaljiv od tistih katere običajno umestimo na naše izdelke :).

    OdgovoriIzbriši
  17. Zanimiva voščilnica. Všeč mi je, ker ni tista standardna postavitev, ampak nekaj iz srca.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.