sobota, 21. oktober 2017

Christmas Card Throwdown: October - Stash


Sobota je dan za praznično voščilnico in v tokratnem novem izzivu se bomo lotili izdelave voščilnice na temo "PLATNO ali LES".
Jaz sem za "les" tokrat upodobila brezov gord in izrezala breze iz šablone Impression Obsession. Tudi divjad je šablona IO. In tudi tokrat nisem mogla mimo zasneženih hribčkov.  Ozadje sem naredila s pomočjo blazinic Distress Ink in pršilke z vodo. Napis "Želimo vam zasnežene praznike" je štampiljka Mavelu.


Lepo vabljene na naš praznični izziv!

9 komentarjev:

  1. Prekrasna je! Ta brezova debla so fantastična!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo pokrajino si ustvarila. Breze so krasne, jaz še izbiram eno tovrstno šablono. Bom počakala na Sizzix ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Your sky is beautiful, you do lovely inking. The trees are very striking against it. x

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si naredila ozadje in ustvarila tako spokojno pokrajino.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita, posebej ozadje mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lovely! I love the silver birches against the sky xx

    OdgovoriIzbriši
  7. J'aime que tu amis joué avec les bois plutôt que le bois, ta carte est si paisible, biz

    OdgovoriIzbriši
  8. Ustvarila si čisto pravo nočno vzdušje, ko se srnice po gozdu potepajo... <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Ozadje je fantastično...breze pa kot prave.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.