torek, 31. oktober 2017

{Sizzix} Spooky


Uvoženo praznovanje ... kar je je ... tukaj je noč čarovnic ...
Zato sem za najine nečake izdelala strašljive škatlice in strašljiva bitja.
 Ravno toliko jih je ... tri in dva :-)))))

  Spooky postavi sem kombinirala v različnih barvah, da izgledajo čimbolj strašljivo.

 Škatlice sem izrezala iz šablone Pillow box in kasneje izrezala še strašljive odprtine Claw Marks. Odprtine sem senčila z rdečo blazinico VersaColor. Nekatere odprtine sem pustila odprte, nekatere pa sem zapolnila z zelenim papirjem in dodala strašljive oči. 




♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:










6 komentarjev:

  1. He he he...res so dobri...posebno pa te odprtine....danes pa le zapri okno, da ti nečaki ne bodo to strašljivost vrnili....

    OdgovoriIzbriši
  2. Opa, sem se kar ustrašila tehle škatlic ;-) Vidim, da si padla v sceno in lepo presenetila nečake. Jaz sem šla na skrivni sestanek čarovnic, pa ni bilo časa za takšno ustvarjanje :-) .

    OdgovoriIzbriši
  3. Te škatlice so svetovne. Zelo všeč so mi odprtine iz katerih gledajo strašljive oči...

    OdgovoriIzbriši
  4. Na tvojem blogu straši! :O Ampak so zelo simpatični čarovniki in čarovnice. V strašljivih škatlicah pa upam, da se skrivajo same sladke stvari :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ho ho, kakšne strašne škatlice, ampak mislim, da je notranjost prav sladka.
    Lepo si se potrudila teta.
    Lp

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.