sobota, 7. oktober 2017

{Sizzix} Songbird


Takoj sem morala preizkusiti novo SIZZIXovo šablono Songbird. Ta šablona mi je bila zelooo všeč, ko sem jo videla med novostmi in zelooo sem si želela, da bi bila v paketu, pa je bila :-))
Ozadje sem naredila s pomočjo SIZZIXove reliefne mapice Woodgrain in rahlo senčila z rjavo VersaColor blazinico. Motiv ptice pevke sem najprej izrezala in olivno zelene lepenke, nato pa sem posebej še 1x ptico in rožice v drugih barvah. Napis "Naj bo tvoj rojstni dan pol čudovitih presenečenj" je štampiljka Ustvarjalnega dotika, zato voščilnico prijavljam na njihov moški izziv (kupljeno: štampiljka in distressi).


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:









7 komentarjev:

  1. Uau, ta voščilnica je res prekrasna! Sami čudoviti izrezi in krasno ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Te čisto razumem, zakaj si jo želela, krasna je in uporabila jo boš lahko za različne priložnosti ;-)
    Tvoja prva izvedba je imenitna, lesena struktura pod vejico s ptičko le to še lepše poudari.
    Prijeten vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, vidim, da sva obe takoj preizkusili novosti. A niso vse krasne šablone. TOP paket sva dobili (spet). Lepa voščilnica. Meni so bili že metuljčki v takšni izvedbi všeč, zdaj pa imam še ptička.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna je! Lepe šablonice :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  5. Noro lepa.Všeč mi je naraven videz voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako je to fino, ko se človeku izpolni želja :) Se mi zdi, da ta šablona res tebi ustreza.

    OdgovoriIzbriši
  7. in se je uresničilo tisto, ko rečemo, če si nekaj močno želiš, da se uresniči. Čudovita voščilnica in res luštna šablona.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.