ponedeljek, 16. oktober 2017

{Sizzix} Meadow Flowers


Čez vikend sem preizkusila še eno ta novo SIZZIXovo šablono in sicer Meadow Flowers.
 Voščilnico sem naredila v pastelo roza in lila barvah. Izdelava je zelo preprosta, saj ima šablona bogat izrez in ni potrebovala dodatkov. Dve rožici sem dopolnila oz. pustila v izezu.
 Napis "Čestitke" je izrez iz šablone Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca oktobra.


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:


SIZZIX #661745 - Thinlits Die - Meadow Flowers


12 komentarjev:

  1. Pa je res zanimiva in elegantna šablona. Sama je čisto dovolj...igraš se samo z barvami. Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je tale šablona. Krasno voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo dobro si predstavila to šablono in jo vkomponirala v krasno voščilnico.
    Superca
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je všeč ta šablona. Kot pravi Mojca se samo z barvami poigraš.

    Lp, Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je krasna in bogata ta šablona in super, da si dve roži pustila celi.

    OdgovoriIzbriši
  6. res prekrasna, takšen lep efekt narediš s tem odprtim/zaprtim prostorom ...
    zadnje čase mi je pa čisto vse, kar naredi sizzix, zelo všeč (nekaj časa ni bilo tako), vse tole je pa prav dizajn po mojem okusu, se ve, kakšna bo posledica ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa voščilnica, všeč mi je, da si na njej pustila izrezana cvetova, drugega ne potrebuje, ker je res bogata šablona.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa in elegantna 🌸🌸🌸

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo zanimiva šablona. Voščilnica je pa super.

    OdgovoriIzbriši
  10. Slišiš moj globok vzdih? Nastal je med občudovanjem tvoje čudovite čestitke ... Hvala, Majda

    OdgovoriIzbriši
  11. Ohhh krasna šablona. super si jo uporabila.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.