sreda, 4. oktober 2017

CRAFT-alnica # 196 - SKICA


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. Tokratni izziv je bil namenjen Europa Donni, ampak ker ni bilo z njihove strani odziva, smo ga hitro preimenovale kar v "SKICA". Izdelati je potrebno čimbolj preprosto voščilnico kot ji pravimo CAS (clean and simple).

V spodnjem delu voščilnice sem s pomočjo blazinic Distress Ink naredila odtise listja. List pod pikapolonico je izrezan iz šablone Spellbinders. Napis "hitro okrevanje" je štampiljka Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca oktobra


V mesecu oktobru je z nami spletna trgovina

Pokukajte tudi k LiLi in Martini ter naši oktobrski gostji Vilinki 
in se nam pridružite s svojim izdelkom.

13 komentarjev:

  1. O, Andreja, taka prava jesenska je in ker se nas ta čas lotevajo virusi, bo prišla še kako prav, ko bo treba komu zaželet zdravje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuu prav lepo si posula to tvoje listje po voščilnici..Čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  3. Wauuu, krasno si nam nasula jesenjske listke. Tale pa res lahko le pripomore k hitrem okravanju.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz sem pa prav razmišljala, če bo roza izziv v oktobru. Tudi skica je super.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si se spopadla z ne preveč lahkim izzivom. Krasna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožujem jesenske liste, njihove čarobne, prelivajoče se barve - danes pri anas divje pihlja in liste vrtinči okrog mene še in še, pravi jesenski ples se vije pred mojimi očmi.
    Tvoja zdravilna voščilnica bo - prepričana sem, pomagala k okrevanju :-)
    En objemček tudi k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Kar se roza oktobra tiče sem se razburila že pri Martini, zato ne bi o tem...Mi je pa všeč, da ste bile pri tem izzivu zelo raznolike...ena je šla v Afriko, ena k dedku mrazu, ti pa lepo v ta krasen jesenski čas z listjem, ki je tako čudovito....figo pasjo je čudovito...okoli bajte ga imam toliko, da ga sproti ne morem pospravit....še dobro, da je tvoje naštempljano, drugače bi ga sigurno odpihnilo na moje dvorišče:-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Domiselno, jesensko in res top voščilnica. Tvoje zelo močno področje je izdelava voščilnic po skicah. Ta je res vrhunska
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa jesenska voščilnica, ki bo nekomu pomagala, da hitro ozdravi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Andreja, voščilnica je zelo lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo domiselno s padajočimi jesenskimi listi. Krasna jesenska!

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepo si uprizorila padajoč jesenski list, ki sledi listom, ki so že na tleh.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.