nedelja, 1. oktober 2017

Feeling Sketchy #178


Prišel je najbolj jesenski mesec oktober in s tem tudi dan, ko je čas za novo skico pri 

 Za izdelavo voščilnice sem uporabila sponzorjevo digi štampiljko Spring Rain in jo pobarvala s pomočjo Distress Ink blazinic. Luži in dežnim kapljicam sem dodala bleščice. Ozadje voščilnice, belo lepenko sem spustila skozi Big Shota v reliefni srajčki s krogci in nato po njih rahlo podrsala z zeleno in modro blazinico. Napis "Sreča čaka nate" je kombinacija izreza in štampiljke iz Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca oktobra.  



Sponzor:


Vabim vas, da se nam pridružite na izzivu in ustvarite nekaj po dani skici :-))

6 komentarjev:

  1. Hvala Andreja - ravno sem iskala skico za nečakinjo in ta -daaaa, jo najdem pri tebi :-)
    Imenitna voščilnica, ozadje pa ... fenomenalno, polno dežnih kapljic.
    Prijetno nedeljo, majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe barve si skombinirala in dobra jesenska je tale.

    OdgovoriIzbriši
  3. Navdušena sem nad izbiro barv..tako lepo pašejo skupaj...

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.