sreda, 11. oktober 2017

The Male Room #71 - use METAL


Danes imamo nov "MOŠKI" izziv, ki se tokrat imenuje "uporabi METALni dodatek".
 Novopečeni 50-letnik igra bas kitaro, teče na smučeh in rad kolesari in tako je nastala tale voščilnica. Kitara je oblikovana in izrezana ročno, senčila sem jo z blazinicami VersaColor. Smučar tekač je sprintan, kolo pa izrezano iz šablone Die-namics. Stune so narejene iz žice in so pritrjene z razcepki in prav zato sem izbrala to voščilnico za današnji izziv.




Pridružite se nam na našem moškem izzivu :-))

9 komentarjev:

  1. Andreja fantastična je, kako fajn si združila vse elemente na eni in to moški voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro si tole skombinirala. Je bil kar izziv. Kitara mi je sploh vešč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole pa je zelo zanimiva voščilnica, 3 v 1. Nikoli se ne bi spomnila takšne kombinacije postavitve, super ti je uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  4. To pa je ideja! Kako dobro si združila vse hobije tega novopečenega Abrahama!Tudi mene je kitara fascinirala.
    Lp, Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimivo si združila vse elemente za tega aktivnega petdesetletnika! Super čestitka !

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je. Zelo lepo si združila vse slavljenčeve hobije. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  7. SVETOVNO!!!!....Si pa upaš!!!! Združit vse skupaj na kitari.....fantastična je.

    OdgovoriIzbriši
  8. Fantastičen izdelek! Super si naredila strune in zelo domiselno kombinirala tri stvari, ki so slavljencu ljube.Zelo mi je všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ujej, ti pa jih izdeluješ, da ti ne uspem niti komentirat vseh ;) Sploh, če jo še kam mahnem in sem potem v velikem zaostanku. Krasna kitara in super si se znašla za strune.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.