sreda, 7. maj 2014

Bearly Mine May Inspirational Post

Jaz pa kar ustvarjam . . . . . ta teden pričakujte vsak dan objavo . . . . .
Vsak drugi dan ena od članic ustvarjalne ekipe Bearly Mine Design naredi inspiracijsko objavo, kjer lahko vidite kako vsestransko uporaben je digitalni papir  Bearly Mine. Priporočam nakup teh čudovitih papirjev, vedno pa lahko uporabite Freebies - zastonj dizajnerske papirje.
Za današnjo objavo sem pripravila voščilnico z "ROŽAMI". Uporabila sem dizajnerski papir Floral Fantasy - Bearly Mine Designe. Valovit krog sem izrezala s pomočjo šablone in vanj s 3D blazinico prilepila izrezane vrtnice (šablona Marianne Designe). Kot dodatek pa rdeča pentlja in kotni izrezki.
 
Voščilnici prijavljam na izziv Ko me inspirira #25 na temo "krogi".

Pridružite se nam na mesečnem izzivu :-))

10 komentarjev:

  1. Čudovito ustvarjaš, Andreja! Zelo lep papir si uporabila in združila z Marianne Design vrtnicami, na katerih si krasno ujela barve vrtnic iz digitalnega papirja.
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti sta ;) se že veselim jutrišnje objave ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale cvetlična objava prav paše in polepša deževen večer! Super si skombinirala papir in šablono :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti si res prava zakladnica idej in inspiracij :-) Čudovito cvetlično voščilnico si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne vrtnice in lepo si jih poudarila dodatno z izrezanim krogom. Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Andreja, zelo lepo si uporabila papir in šablone vrtnic. Super izpadejo takole v krogu. Hvala, ker si se nama pridružila pri izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa, kok lepo pridejo te vrtnice :).

    OdgovoriIzbriši
  8. Tele vrtnice mi delujejo tako nostalgično kot na starih razglednicah, ki jih je moja stara mama rada pisala prijateljicam za njihove godovne dneve.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.