četrtek, 22. maj 2014

Milk Coffee Challenge - Anything but a card

Dobro jutro :-))
Spet smo tukaj za vas z novim izzivom in digi štampiljkami MilkCoffee. Tema za naslednjih 14 dni je "VSE samo čestitka NE". Ustvarite nekaj drugega kot čestitko in se nam pridružite na izzivu.
Jaz sem tokrat naredila knjižno kazalo s čudovito digi štampiljko Tiffany, ki bere knjigo :-)) Motiv sem pobarvala z Distress Inki. Uporabila sem čisto nov digitalni papir Bearly Mine Design Wooden Wonders, ki je v prodajo šel danes. Kot dodatek pa trakec in metuljčki in pikapolonica. 
 



 
 
Pri Bearly Mine Design pa imajo te dni popuste  !!!

12 komentarjev:

  1. Kraseno knjižno kazalo
    lepe barve in odtis
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Uporabno in ljubko. Kaj če človek več.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav prisrčno kazalo, sploh tisti copatki zajčki so nadvse luštni :) LP

    OdgovoriIzbriši
  4. U, kaka luštna bejbika, prav cortiš s temi pink copatki!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo kazalo si naredila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je tole kazalo. Všeč mi je, ker deklica prav tako bere knjigo in si super skombinirala. Ozadje je zelo zanimivo :)...hvala za namig o nagradi na mojem blogu :))....iiiii sem zelo vesela Andreja...en velik pozdrav iz sončne Koroške, Jana

    OdgovoriIzbriši
  7. To je tudi moja najljubsa pozicija - s knjigo v roki :) Ce bi pa imela se taksne copate, pa bi sploh bilo super :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako uživa...krasno kazalo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo kazalo, počitnice se bližajo in knjige bodo rabile takšno spremstvo tudi pri meni.
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo knjižno kazalo si ustvarila. Štampiljka je super pobarvana.

    OdgovoriIzbriši
  11. Kazalo za bralko z bralko... Fenomenalna ideja :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.