četrtek, 8. maj 2014

Poplava metuljev

Danes vam pokažem "metuljčkaste" voščilnice. Tako zelo so mi všeč...  Za osnovo sem uporabila pisan dizajnerski papir, po katerega sem razporedila izklesane metulje. Metulji so izklesani s 4 različnimi luknjači. Nekaterim sem dodala tekoče perlice.
 Napis "Življenje je lepo" je štampiljka iz Ustvarjalnega Dotika.
Voščilnico prijavljam na metuljčkast izziv pri Allsorts.
 Napis "Vse najboljše za tvoj ROJSTNI DAN" je štampiljka iz Ustvarjalnega Dotika.

12 komentarjev:

  1. A really super card for our Butterflies them Andreja, thanks so much for joining in at Allsorts this week.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja res so čudovite;) Všeč mi je njihova barvitost. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Te dve sta moji najljubši ;) saj veš jaz in metuljčki, ljubezen na kvadrat ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno preletavajo metulji tvoje voscilnice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Metuljčkaste voščilnice so najlepše :). Super si jih skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  6. I, kako lepo letijo tvoji metuljčki :-) Obe voščilnici sta čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasni sta. Zelo lepa postavitev in barve. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Iiiiii, kako krasne barve, čudoviti metuljčki in odlični voščilnici!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovite metuljčkaste, nikoli jih ni preveč :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.