sreda, 14. maj 2014

CRAFT-alnica # 108 - Poroka

Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv.
Tokratno temo "POROKA" sem izbrala jaz.
Videti želimo voščilnico ali drug izdelek za poroko
 ali njeno obletnico!
Tole štampiljko parčka sem kupila na sejmu v Bergamu. Všeč mi je bila, saj jo lahko uporabim za kakršnokoli priložnost. Motiv je pobarvan z Distressi, za izrez motiva in napisa pa sem uporabila tole čudovito šablono. Napis "Ljubezen nikoli ne mine." je Vladkin. Voščilnico prijavljam na mesečni izziv "Mavelu" na temo ljubezen (v njihovi trgovinici sem kupila šablono "Oval").

V mesecu aprilu je z nami nov sponzor, is sicer
Živjo! 
Sem Marina in prihajam iz Mavelu.com, ki je spletna trgovinica z zelo osebnim pristopom, saj sem v prvi vrsti še vedno samo nadobudna ustvarjalka in mi veliko pomeni nasmejan in zadovoljen obraz. 
Svoja "vrata" smo odprli skoraj dve leti nazaj in v tem času se naša ponudba vztrajno širi in pri nas najdeš praktično vse, kar potrebuješ za papirčkanje (če pa si kakšno stvar zelo želiš in je v ponudbi ne najdeš pa ti jo z veseljem naročim). 
Tedensko pripravljam tudi video vodiče v katerih prikazujem različne tehnike in uporabe ustvarjalnih pripomočkov in materiala. Za vse začetnike (in tudi že bolj izkušene ustvarjalke) pa sem pripravila tudi brezplačno e-knjigo, ki si jo lahko preneseš tule.

Skratka draga dama, pri nas si vedno dobrodošla in veseli smo vsakega tvojega obiska pa naj bo to na spletni strani ali na naši FB strani :)

ki podarja lepo nagrado:
Nagrado tokrat prejmejo tudi vsi 3 TOP izdelki:

Pokukajte k ostalim članicam; k Simoni, Lili in Janji 
ter se nam pridružite s svojo voščilnico!

17 komentarjev:

  1. Zelo lepa poročna čestitka,
    ljubezen pa res nikoli ne mine-
    vedno raste, se spreminja,...
    nas pokonci drži
    sploh v teh časih
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmm, zelo je lepa, krasen motiv si uporabila in ravno dovolj barve, da diha ljubezen.
    Super tudi tema za ta mesec, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma kaj je lepa! Štampiljka je popolnoma primerna za ta izziv, hkrati pa jo mirne duše uporabiš tudi ob kašni drugi priložnosti :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit motiv , ja maj je mesec ljubezni ;) čudovit papir si uporabila za ozadje (saj je papir?)

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivna čestitka. I jako jako mi se sviđa štambilj.Predivan je.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. Motiv je lep, romantice in se res lahko uporabi tako za poroke, kot valentinovo, obletnice in se kaj. Lepa voscilnica in ta papir res deluje kot bi bil iz blaga.

    OdgovoriIzbriši
  7. oooo kako je krasna! res prikupna in romantičlna. lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Štampiljka je res krasna. Ponazarja dolgo in trajno ljubezem. Prelepa čestitka!

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna vintage voščilnica, tudi meni je padel v oči papir v ozadju :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovit motiv, pa tako veliko pove. Si ga pa krasno pobarvala. čao

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepo narejena. Všeč mi je, da si se omejila na dve barvi. Prav elegantna je. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Štampiljka je zelo lepa. Čudovito si sestavila voščilnico. Lep napis si izbrala zraven. Kar je res, je res :-))

    OdgovoriIzbriši
  13. Andreja izbrala si zelo romantično temo - ljubezen. Zelo mi je všeč nežna podlaga in motiv je fenomenalen...takšen, ki te popelje v čas Jane Austen. Zelo lepo :) Nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši
  14. Všeč mi je motiv iz preteklih časov. Kot celota je voščilnica zelo romantična.

    OdgovoriIzbriši
  15. Andreja nastala je simpatična voščilnica s čudovitim motivom :) Hvala ker sodeluješ na našem mesečnem izzivu :) Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.