sreda, 28. maj 2014

CRAFT-alnica # 109 - Slovenski napisi

Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv.
Tokratno temo "SLOVENSKI NAPISI" je izbrala Simona.
Videti želimo voščilnico ali drug izdelek, na katerem boste uporabili štampiljko s slovenskim napisom. 
Štampiljko z miškami sem kupila na sejmu v Bergamu. Pobarvala sem jo z Distressi. Napis "Življenje je polno neviht. Pokliči me, ko ptrebuješ dežnik."  je iz trgovinice Mavelu.  Dežnik je izrezan s pomočjo rezalne šablone.


Nastala je še ena "deževna" :-))


V mesecu aprilu je z nami že drugič

Živjo! 

Sem Marina in prihajam iz Mavelu.com, ki je spletna trgovinica z zelo osebnim pristopom, saj sem v prvi vrsti še vedno samo nadobudna ustvarjalka in mi veliko pomeni nasmejan in zadovoljen obraz. 
Svoja "vrata" smo odprli skoraj dve leti nazaj in v tem času se naša ponudba vztrajno širi in pri nas najdeš praktično vse, kar potrebuješ za papirčkanje (če pa si kakšno stvar zelo želiš in je v ponudbi ne najdeš pa ti jo z veseljem naročim). 
Tedensko pripravljam tudi video vodiče v katerih prikazujem različne tehnike in uporabe ustvarjalnih pripomočkov in materiala. Za vse začetnike (in tudi že bolj izkušene ustvarjalke) pa sem pripravila tudi brezplačno e-knjigo, ki si jo lahko preneseš tule.
Skratka draga dama, pri nas si vedno dobrodošla in veseli smo vsakega tvojega obiska pa naj bo to na spletni strani ali na naši FB strani :)
ki podarja lepo nagrado:
Nagrado prejmejo tudi vsi 3 TOP izdelki:


Pokukajte k ostalim članicam; k Simoni, Lili in Janji 
ter se nam pridružite s svojo voščilnico!

14 komentarjev:

  1. Miške - štampiljka je res lušna in napis je kot ustvarjen zanjo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen izziv in zelo lepo si predstavila temo
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Kot je že Mojca napisala, miške, dežnik, napis, fenomenalno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si združila napis in miške!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšne luštne mokre miške. Dežnički so vedno tako simpatični, še posebej če so pisani.

    OdgovoriIzbriši
  6. Simpatični deževni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako so dobre tele miške! Krasna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tele miške in dežnik z napisom si fenomenlano uskladila. Upma, da mi tokrat uspe sodelovati v izzivu - prejšnji me je čisto časovno povozil...

    OdgovoriIzbriši
  9. Hi, hi, kako simpatične miške :-) Napis je res tapravi. Tudi spodnja voščilnica je super :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Res simpatična štampiljka. Zelo lepo narejeno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako simpatične so tele tvoje miške. Tako posrečena voščilnica je nastala z njimi, dežnikom in res fajnim napisom.
    Trenutno sem tudi jaz v fazi ko potrebujem dežnik.....
    Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. Staršno luštne miške in dežniki :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Te misi so dobre. Pasejo zraven napisa ni kaj in vsec mi je izziv.

    OdgovoriIzbriši
  14. Obe sta super luštni, krasno si uskladila napis z motivom :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.