sobota, 17. maj 2014

Izazovi i Slatkiši # 34 - Vjenčanje

Prišel je čas za nov izziv.
Tema za naslednja dva tedna je "POROKA".
Naredite nekaj za poroko ali njeno obletnico.
V zadnjem času je nastala še ena poročna čestitka v nežnih bež barvah. Za izrez osrednjega dela sem uporabila šablono Spellbinders Nestabilities Radiant Rectangles. Štampiljka poročnega para je Lemonade. Kot dodatek pa zlato-rjav trakec z imeni mladoporočencev in bogata rožica. Voščilnica je romala čez mejo; njena velikost je A5.   

Pridružite se nam na izzivu.

16 komentarjev:

  1. Zelo lepo voščilnico si pripravila. Všeč sta mi imeni na traku - je tako bolj slovesno :).

    Škoda, ma verjamem da si zaslužite malo oddiha tudi ve. Lepe počitnice :)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je, kako si dala na trak njuna imena.
    Zelo lepa in elegantna je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita nostalgična voščilnica in ideja z imeni na traku je super! Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo je lepa. Všeč mi je kako si naredila "okvirček" in imena na trakovih. : )

    OdgovoriIzbriši
  5. Vau, ta ideja s trakom in imeni je super. Zelo mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa kombinacija barv ;) ideja s trakcem je pa noro dobra

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakorkoli že umestiš to štampiljko na voščilnico je rezultat sijajen.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo voščilnico si ustvarila. Všeč mi je zlati trak ob strani z imeni mladoporočencev.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa in elegantna, tudi meni je padel v oči trak z imeni.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna je. Tvoj stil je vedno tako drugačen in tako lep.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ti krem toni so res najlepsi za poroko in dopolnjeno z motivom porocnega para je popolno.

    OdgovoriIzbriši
  12. Elegantna, lepih barv. Bravo, zelo je lepa!

    OdgovoriIzbriši
  13. This is just so beautifully elegant and perfect for a wedding.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.