petek, 2. maj 2014

Izazovi i Slatkiši # 33 - Voče

Danes je petek, drugi praznični dan in še vikend pred nami ...
prišel je tudi dan za nov izziv.
Tema za naslednja dva tedna je "SADJE".
Na svojem izdelku uporabite katerokoli sadje.
V zadnjih dneh je nastala še ena varianta "sladkih želja":
Napis "sladke" je del štampiljke iz Ustvarjalnega Dotika,
napis "želje" pa je izrez iz šablone Najlepšega Para
in voščilnico prijavljam na Galerijo meseca maja.
Jagode so štampiljka Sunflowerfiled, pobarvala sem jih z Distress Inki. Za trakove sem uporabila eko papir. Vsak trak sem spustila skozi hroščka v drugi reliefni mapici in jih senčila z drugo barvo.
Voščilnica je bila narejena po dani skici pri Sketch Saturday, katero sem zarotirala.


Danes pokažem še eno voščilnico za 40.letnika, ki potrebuje veliko C vitamina, saj je veliko bolan in je slabo odporen. Po poklicu je tiskar, zato je ozadje voščilnice embosirano z reliefno mapico s čarkami. Washi trak pa predstavlja tiskarski vzorec. Napis "Na tvoje zdravje" je sprintan.
 
 

Sponzor izziva:

7 komentarjev:

  1. Fantastična in sveža sadna kolekcija
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. nekaj posebega...zalo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudoviti sta obe, druga je pa sploh izvirna.
    Lp, Škrga

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe sta super! Druga pa res domiselno narejena in pisana na kožo prejemniku :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni sta tudi obe zelo všečni... in polni vitaminčkov. :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Obe sta tako zelo lepi! Všeč so mi barve in res lepe postavitve. Pa tista vitaminska je tako pozorna...čisto vse si vpletla vanjo. Zagotovo bo pomagala :-)!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.