petek, 1. april 2011

Razpisujem BONBONček / CANDY

Malega in Velikega
Tokrat za moje spremljevalce (for my follower)!
Če se ne najdete med njimi, lahko to še vedno postanete vse do 01.04.2011 do 23.59 ure.
Takrat bonbončka ni več :-))
Žrebanje bo v soboto 2. aprila.


Bil je rojstni dan in že nekaj časa nazaj obletnica bloga!
Torej, vse kar morate narediti je, da pustite komentar pod to objavo in
da postanete spremljevalec mojega bloga, če seveda še niste.
Pa ne pozabite povedat naprej .-))

34 komentarjev:

  1. O Andreja, seveda se z največjim veseljem vpišem pod komentarje, krasno vabita ta bonbončka, zavita v super barvni kombinaciji bele in olivne. Čestitke tudi ob obletnici bloga! Lepo te pozdravljam! :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. O bombonček, sem vedno za. Hvala za možnost. Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz se postavljam v vrsto. Čestitke za obletnico bloga.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz se prav rada postavim v vrsto za tadva bonbončka.
    Čestitke ob rojstnem dnevu in obletnici (:
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Še jaz primaknem svoj piskerček v vrsto za bombonček. Vse najboljše ob obletnici bloga in tvoji osebni obletnici!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi sama se zelo rada postavim v vrsto. Čestitke za obletnico bloga in rojsnem dnevu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vse najboljše za rojstni dan in blog. Želim ti še veliko ustvarjalnih in foto navdihujočih trenutkov, ki jih bomo z veseljem spremljali preko tvojih objav.

    OdgovoriIzbriši
  8. Z veseljem se sploh prvič prijavljam na bombonček. Pa iskrene čestitke za vse obletnice.

    OdgovoriIzbriši
  9. Prepričana sem bila, da sem vpiana med tvojimi spremljevalci - in skoraj nisem verjela, da se nisem našla, ker te rada in redno prebiram - si med priljubljenimi slovenskimi ustvarjalci na mojem blogu. Skratka - čestitke za vse obletnice in pokorno javljam, da sem sedaj tudi uradno tvoja spremljevalka.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tako, naloga opravljena in čestitke za vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  11. Se tudi jaz postavljam v vrsto! Še enkrat čestitke ob tvojem prazniku in pa čestitke ob obletnici bloga!

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitke in upam, da si primerno proslavila.

    OdgovoriIzbriši
  13. Vse najbolše ob rojstem dnevu in čestitke ob obletnici bloga.
    Seveda se tudi jaz postavljam v vrsto za bonbonček.

    OdgovoriIzbriši
  14. O super! hvala za priložnost za tale bonbonček :) hkrati pa tudi vse najboljše in najlepše ob tvojem osebnem prazniku :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Se postavljam v vrsto tudi jaz in seveda čestitke ob obletnicah!

    OdgovoriIzbriši
  16. Spremljam te že dolgo in res so mi všeč tvoji izdelki. Vse najboljše ob rojstnem dnevu :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Čestitke. Luštno je priti k "tebi na obisk" :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Čestitke! Lepo ej v tvojem blog kotičku :-)

    OdgovoriIzbriši
  19. ja lep pozdravček, tudi jaz bi se rada sladkala, kot je lepo priti na obisk..

    OdgovoriIzbriši
  20. ooo vse najboljše ob rojstnem dnevu in ob obletnici bloga!!!
    še na veliko objav :)

    moj RD bo pa ravno na dan žrebanja :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Čudoviti blog,veselo ustvarjanje še naprej ...

    OdgovoriIzbriši
  22. Če naprej čim več ustvarjalnega duha in naročil seveda =)

    OdgovoriIzbriši
  23. uuu kakšna objava pa je to, da je pod njo toliko komentarjev? ;) seveda bonbonček :) No in ker je to moj prvi ga res ne smem zamuditi, pravijo, da se vsako prvo stvar najbolj zapomniš:) Čestitke ob obletnici tvojega bloga, želim ti še veliko lepih izdelkov, ki jih bom z veseljem spremljala :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Še ena sladkosneda pristavi svojo skledico. Čestitke za rojstni dan in obletnico bloga. Pa seveda še mnogo ustvarjalnih trenutkov.

    OdgovoriIzbriši
  25. Čestitke za rojstni dan in obletico.Kar tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  26. Pa se zopet malo potepam naokoli. Tudi pri tebi sem se z veseljem ustavila.

    OdgovoriIzbriši
  27. Gledam bonbončka, pa se sprašujem, če sploh sem tvoja spremljevalka:):) Tolikokrat pridem pokukat sem ,pa.... No zdaj sem spremljevalka:):)
    Čestitke za rojstni dan in obletnico!

    OdgovoriIzbriši
  28. Zadnji čas, da sem ga še ujela ... ponoči odpotujem in upam, da ko se vrnem me čaka kaj sladkega. :)
    Vse najboljše za rojstni dan in obletnico! Veliko veselja še naprej.

    OdgovoriIzbriši
  29. Čestitke za RD in obletnico :)
    Za sladke pregrehe se pa grebem tudi jaz :))

    OdgovoriIzbriši
  30. Vse najboljše za rojstni dan in obletnico!!!Postavljam se v vrst in upam,da nisem prepozna. Zelo lepe izdelke imaš, kar tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  31. Kar ne morem verjet, da nisem do danes oddala komentarja, pa tako rada imam sladkarije :)).

    Že dolgo te spremljam in te tudi zelo rada spremljam, ker so mi tvoji izdelki res všeč in kdaj pa gdaj, priznam, si pri tebi tudi kakšno idejo sposodim :)).

    OdgovoriIzbriši
  32. Nisem greba po naravi, zato bom najbrž zadnja! Ampak zadnji bomo prvi, ane:)

    Za rojstni dan pa ti želim: veliko sladkih dobrot izpod tvojih prstov in ljudi, ki jih bodo znali pojesti z užitkom in občudovanjem!

    OdgovoriIzbriši
  33. Tudi jaz ga lovim za rep :P
    Pa izkoristim priliko, da ti voščim za minuli rojstni dan. Saj za dobre želje ni nikoli prepozno, a ne?

    OdgovoriIzbriši
  34. Hvala vsem za lepe komentarje in vzpodbudne besede!
    Lepo vas je bilo brati.
    Marsikaj bi lahko napisala ob posameznem komentarju, a bi trajalo.
    Zato naj rečem le to, da sem vesela, da sem del vas.
    Vas, ki mi lepšate dneve tudi s komentarji.
    HVALA :-))

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.