sobota, 16. april 2011

Sv. Birma

Moja prva čestitka za Sv. birmo, za fanta; ni tako slabo, kajne :-))
Križ sem zrisala sama in ročno izrezala, na njem pa je del štampiljke Lily of the Valley . Golobček je izrezan z luknjačem.

11 komentarjev:

  1. Super si vse skombinirala! Mi je zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne sploh ni slabo :))), zelo lepo je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je, ker ni prepolna. Birma + fant je res težka kombinacija, no vsaj zame, ker je tebi super uspelo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse na čestitki mi je všeč. Golobček, na senčenem čipkastem prtičku, oblika križa, fantek, ki moli - super!
    Ravno včeraj sem bila na birmi :) Bilo je lepo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Andreja, zelo lepo si jo naredila. Všeč mi je osrednji motiv fantka, ki moli in križ kot osnova, pa golobček. Lepo! Za fanta za birmo imam trenutno tudi sama dve za narediti v turkizni barvi, pa se mi še niti približno ne "prikazuje" ideja. Upam, da me sreča danes. Tvoja čestitka je že odprla vrata. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Nikakor ni slabo, lepa je in super narejena.

    OdgovoriIzbriši
  7. Veš, se mi zdi, da bi morale besedo "slabo" za vedno izbrisati iz našega besednjaka, kadar govorimo o ustvarjanju! Zelo lepo si jo naredila!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne, ni slabo. Pravzaprav je odlično.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pravi izziv je narediti neko stvar prvič in tebi je tale voščilnica za birmo čudovito ratala, ravno prav je vsega. Zelo mi je všeč križ, ki ni klasične oblike. In nikoli niso naši izdelki slabi, včasih smo samo malo preveč kritični do sebe ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.