sreda, 27. april 2011

Za ljubiteljico knjig

Za mojo sestro K., ki bo zadnjega aprila praznovala rojstni dan. Trenutno se potepa po Sardiniji, tako da lahko čestitko brez skrbi pokažem.
Tile prazniki in prosti dnevi mi res ustrezajo, saj lahko polek ostalih stvari tudi veliko ustvarjam. Prejšnja leta sva bila te dni v Bovcu, a letos to ni izvedljivo, saj mora mož jutri delat. Priznam, da bom Bovec kar malo pogrešala, saj je tam prava "milina" :-))
Čestitka je v rjavo - roza barvah, tako da jo lahko prijavim na izziv pri Hanna&Friends. Motiv Melinde sem pobarvala s suhimi vodnimi barvicami, izrezala in prilepila na 3D blazinico. Ovalno podlago sem spustila skozi hroščaka, da sem dobila embosirano pisavo.

Čestitka je narejena po postavitvi Craft-alnice. Prijavljam jo tudi na izziv pri SimonSays kjer je tema karkoli.

11 komentarjev:

  1. Krasno si uporabila postavitev, ko se sestrica vrne jo boš z voščilnico lepo razveselila.

    Hvala ti, ker nam ostajaš zvesta :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo čestitko za sestro si pripravila, gotovo ji bo zelo všeč, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je...papir za ozadje mi je noro dober :D, postavitev pentlje pa tudi, ker ni tipično vodoravna.

    Lp, Kefa***

    OdgovoriIzbriši
  4. Fabulous card Andrew, I love the colours and the beautiful Melinda, those lamps are stunning and such pretty details.

    So glad you could join us at the Simon Says Stamp challenge and blog hop
    hugs
    Heather xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si se potrudila za sestrico in hkrati še združila vse izzive.

    OdgovoriIzbriši
  6. lepa voščilnica ♥ taka topla in prijetna. po švedsko bi rekla mysig.
    A v BC te pa ne bo? škoda, lahko bi se celo spoznali pa kakšno ustvarjalno rekli ;)
    obljubi,da se oglasiš naslednjič, ko se boš potepala po mojih koncih, velja?

    OdgovoriIzbriši
  7. Voščilnica je zelo lepa. Lučke na podlagi tako lepo dopolnjujejo osrednji motiv deklice s knjigo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Kar ne morem verjeti, da nisem pokomentirala tvoje voščilnice... Zelo je lepa... Še posebej angelček s knjigo in embosirano ovalno ozadje... super kombinacija..

    OdgovoriIzbriši
  9. :) lepa čestitka, sestra jo bo zagotovo vesela :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, zelo jo je bila vesela in je rekla:
    Angelček za Angelčka :-))

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.