torek, 26. april 2011

Vzorci vabil

Dobila sem naročilo za izdelavo vabil za obletnico rojstnega dneva in da bo lažja predstava kako izgledajo in kakšna lahko naredim, sem včeraj dopoldan naredila šest različnih vzorčkov. Oblike so znane, določimo le še željeno barvo :-))







8 komentarjev:

  1. S kar šestimi vzorčki si se potrudila. Pridna :) Pri meni bi zmagala oblika prvega vabila in barve drugega :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Veš Helena, naročnica je ravnokar odšla in izbrala prvo obliko in mi prinesla izbrane papirce v rdeči barvi :-))
    Kako zanimivo, kajne!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo in naročnica je dobro izbrala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo si se potrudila za izbor! Tudi meni je najbolj všeč oblika, ki jo je izbrala naročnica, se že veselim prikaza končnih izdelkov, lepo in z veseljem ustvarjaj! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako podobna razmišljanja. Že ko sem prebrala Helenine besede in potem še tvoj odgovor. Zelo si se potrudila z možnostjo izbire.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sama pa bi izbrala 4 verzijo. Tudi barvna kombinacija mi je všeč. Nič ne bi spreminjala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ti pa se res potrudiš v nulo, da narediš toliko primerkov. Jaz bi naredila po moje max 2 ;). Izbrala pa bi si verjetno prvega, ampak ni lahka odločitev.

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj Andreja, kako si ti pridna!!! Prav vsa vabila so mi lepa in težko bi se odločila za določeno.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.