torek, 19. april 2011

Moj domek

Danes v Craft-alnici poteče rok za izziv "moj domek" in ker pri izzivu ne smem manjkati, sem se sinoči lotila dela. V ta namen in v namen voščila ob selitvi v nov domek, so nastale tri ljubke hišice. Narejene takorekoč enako, ampak zelo drugačno :-))
Zopet je bilo veliko rezanja, saj je praktično čisto vse rezano s škarjami. Razen rožic in metuljčkov. Tudi ptička sta izrezana s škarjami; imam namreč cel list potistan s takimi ptički in lahko jih bom še veliko izrezala. So zanimivi in lepi, kajne :-)) Dodala sem še razne čipke, vrvice in gumbe.

Pa še ena "gasilska".

12 komentarjev:

  1. Hvala za komentar na mojem blogu :) Tudi tvoje hiške so čudovite z lepimi detajli. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ti pa si pridna :) in izzivu brez tvojega izdelka bi res nekaj manjkalo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite hiške in tako ljubki ptički. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si jih skombinirala in nastale so zelo lušne hiške, ki je bodo veseli vsi, ki jih bdo dobili.

    OdgovoriIzbriši
  5. V teh hišicah pa se vidi da je v njih doma toplina, lepo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pravilna trditev - "pri izzivu ne smem manjkati." :))
    Čudoviti izdelki! Všeč so mi ptičke in metuljčki na hiškah. :)

    Hvala, ker si sodelovala na 27. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    ––––•(-•( Manuela )•-)•––––

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne so vse! Se ne morem odločiti za favoritko!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav res, ne smeš manjkati pri izzivu, in tvoje tri hišiče so prav fletne in primerne zanj :).

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.