četrtek, 14. april 2011

Velikonočne drugič

Tudi v drugo so čestitke preproste in enake. Uporabila sem štampiljo Lily of the Valley, pobarvala pa sem samo jajčka.
Meni so všeč :-))

12 komentarjev:

  1. Koliko prekrasnih čestitki za Uskrs,bravo Andreja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo luštne! zajček je prav simpatičen!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako simpatičen zajček. Dobra izbira je ovojni papir za odtis, lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Enostavne, vendar čudovite. Krasna ideja o izbiri ovojnega papirja!

    OdgovoriIzbriši
  5. To, da si pobarvala samo jajčka, je dobra ideja. Fajn efekt. Zelo, zelo lepe voščilnice!

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je, da si pustila zajca nepobarvanega in si s tem dala prednost pobarvanim jajčkam. Vsekakor tudi te všečne.

    OdgovoriIzbriši
  7. Spet en kup krasnih čestitk! Tole z nepobarvanim zajčkom zgleda res super.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi meni je všeč ideja, da pobarvaš samo jajčka, tako je poudarek na njih, kar je za te praznike značilno. Zajček je simpatičen in na super mestu odtisnjen. Tudi papir podlage mi je zelo všeč, tisti bolj temno oranžen sploh! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Simpatične voščilnice. Všeč mi je, ker si pobarvala samo jajčka. Krasen efekt.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super si izpostavila jajčka. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Iiii kako luštne čestitke, všeč mi je štampiljka in to da si pirhe tako lepo povdarila z živahnimi barvami. Pa na tale rjav papir se prav poda, super!!!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.