nedelja, 3. april 2011

In sladek BonBonČek dobi ...

Veliki BonBon dobi ......
.
.
.
.
.
.

Mali BonBonček dobi ......
.
.
.
.
.
.
Tako je odločil Random.org:
.
.
.
.
.
.
Tolažilno nagradico za zadnjo spremljevalko pa dobi ......
.
.
.
.
.
.
ČESTITAM :-))
Vse tri mi pošljite naslov na email!
.
.
.
.
.
.
Hvala vsem za lepe komentarje in vzpodbudne besede!
Lepo vas je bilo brati.
Marsikaj bi lahko napisala ob posameznem komentarju, a bi trajalo.
Zato naj rečem le to, da sem vesela, da sem del vas.
Vas, ki mi lepšate dneve tudi s komentarji.
HVALA :-))

11 komentarjev:

  1. Si me pa nasmejala :))) Tudi kot zadnja spremeljevalka :)
    Hvala. Čestitam ostalim !!

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj kar ne morem vrjet!!! Hvala Andreja!
    Pa seveda čestitke ostalima nagrajenkama.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke vsem trem srečnicam! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke vsem trem, zelo lepe stvari so.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo za nagrajenke. Gotovo bodo nagrade koristno in kmalu oporabile :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem videla, da si se oglasila na mojem blogu. Sicer mi je malo čudno da nisi dobila e-maila. No pa vseeno sem še enkrat poslala. Upam, da tokrat pride do tebe :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Iiiii hvala, hvala, hvala , kako sme vesela! Pošljem naslov...

    OdgovoriIzbriši
  8. Paketek je že prispel. Najlepša hvala :))))

    Suzy

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.