torek, 12. april 2011

Prve Velikonočne

Pa so nastale tudi pri meni prve velikonočne čestitke, preproste in hitro narejene. In kot je v navadi pri meni, več enakih. Da dobijo vsi enake, da ne bo fovšije :-))
Pirhe sem izrezala iz zelene lepenke, katero sem poštempljala z blazinico  Watermark Resist, ki da vodni videz in rahlo senčila z zeleno blazinico. Na vzorčast papir sem odtisnila vijugico, ki predstavlja vejico iz katere visi pirh. Dodala sem še pentljici in rožico. 
Čestitke prijavljam na naslednje velikonočne izzive:

15 komentarjev:

  1. Četitke su krasne, sviđa mi se boja, vitice... ma super su!
    Lp.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh my - this is LOVELY! can't tell what you did for the whole thing but the effects are beautiful! Thanks so much for sharing with us at Stamps R Us this week.

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful cards...such cute images...thanks for joining us this week at Cutie Sunday....

    Hugs
    Judith

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne voščilnice si naredila, te vijugice se jim super podajo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Pridne ste, ko vas je že kar nekaj, ki ste naredile velikonočne čestitke. Jaz še do idej nisem prišla :) Pa ne vem zakaj, ampak pri tem prazniku me nekak ne potegnejo čestitke, čeprav jih vsako leto kakšno naredim. Tvoje so prav lušne in prav imaš, da za vse narediš enake.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav poda se jim ta travniško zelena barva, super družinica je nastala! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasni pirhi!Lepo ozadje, krasne pentlje!

    OdgovoriIzbriši
  8. krasne barve si izbrala. Meni so všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ulala, čudovite! Zelo všečno, da niso klasičnih barv.
    Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  10. meni so zelo prikue, super so.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepe so in zelena barva je super. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Preprosta pa vendar še vedno zelo čudovita, tale zelen pirh z mašnico zelo lepo izstopa!

    OdgovoriIzbriši
  13. Hi,
    a wonderful eggs card.

    Thanks for joinig us at Cutie Sunday.

    Hug
    Marushy

    http://marushysmagnoliablog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.