sreda, 27. april 2011

Vzorci vabil II.

Tokrat gre za vabila za Sveto obhajilo. Ker rada naredim vsaj nekaj vzorčkov, se tudi tokrat predstavljam s tremi.
Pa da vidimo, kaj bo všeč moji naročnici.


Zdi se mi, da čedalje več ustvarjam, res da, imam vseskozi kakšno naročilo, toda tudi če ni naročil, enostavno moram ustvarjat, pa za zalogo ali vsake 14 dni za izziv Craft-alnice. Tako kot je danes rekla Marika, da mora nahranit svojo dušo, jo hranim tudi jaz :-))

5 komentarjev:

  1. Lepa in nežna vabila, kot se spodobi za tak dogodek. Glede ustvarjanja pa ti kar ustvarjaj, ne imej slabe vesti ;) Mislim, da nam je tole kar vsem blogarkam zlezlo pod kožo :)lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Ker ustvarjaš krasne stvari, kar ustvarjaj. Tudi ta vabila so zelo lepa. Meni je najbolj zgovorna prva.

    OdgovoriIzbriši
  3. Se čisto pridružujem temu, kar si zapisala ti in o čemer je danes pisala Marika...
    Bo zanimivo videti, katero bo tokrat izbrala naročnica, jaz bi izbrala prvo. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lična voščila si izdelala in v barvah, ki se ujemajo z barvami tega obreda.
    Ustvarjanje za dušo pa je itak najlepše, pa še nehat se ne da! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je dušo hraniti na tako lep način. Ustvarjanje je res super zadeva. Super za vsa naročila, lepo je delati za druge, a še lepše za lastno dušo. Vabila so mi zelo všeč, zadnje pa mi je pika na i, tako elegantno.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.